Controleren of vertrouwen in China?

5 jaren 3 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #675 door Julienne Groot
Controleren of vertrouwen in China? was gemaakt door Julienne Groot
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen voor mijn Master Business Administration in Amsterdam en doe onderzoek naar de mogelijke verschillen in het uitbesteden van werk binnen Nederland en naar China met betrekking tot controle en vertrouwen. Hiervoor zoek ik managers en/of consultants die ervaring hebben met het uitbesteden in China en ongeveer 5 min. de tijd hebben om mijn vragenlijst in te vullen.

Ik hoop dan ook dat u als expert, tijd heeft om deze vragenlijst in te vullen en wellicht door te sturen naar collega's. In ruil voor uw medewerking stuur ik u graag mijn onderzoeksresultaten toe, die u wellicht meer inzicht bieden in het verschil in uitbesteden naar China en uitbesteden in Nederland met betrekking tot de relatie tussen controle en vertrouwen om risico's te verminderen. Ik verneem graag of u mijn resultaten wilt ontvangen, zodat ik hier zorg voor kan dragen zodra mijn onderzoek afgelopen is.

Ik heb één enquête opgesteld, waarbij u aan het begin aangeeft op welke situatie (Nederland of China) uw uitbesteding van toepassing is. Mochten jullie naar beide landen uitbesteden, zou u deze vragenlijst dan 2x in willen vullen, 1 keer met het oog op uitbesteden in China en 1 keer in Nederland?

Met vriendelijke groet,

Juliënne Groot

ps. mocht de link niet werken dan kunt u deze URL kopiëren: www.thesistools.com/web/?id=358317

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Ⓒ 2006-2018 LBS - Language & Business Services.
Alle rechten voorbehouden.

Offcancas menu